logo

Co je ROI index

ROI index

ROI index v TipAreně počítáme jako absolutní zhodnocení vloženého kapitálu. To znamená, že jde o absolutní zhodnocení všech vašich sázek (našich doporučení) z posledních 30 tiketů dne. Pokud je tedy ROI index nižší než 100% proděláváme. Minimálně může být teoreticky 0% což by znamenalo prodělek všech investic. Taková situace ale nenastane. Náš ROI index se pohybuje a bude pohybovat někde mezi 130 - 180%, což je krásné zhodnocení vkladů.

Pokud tedy dáme příklad tak ROI index s číslem 150% by znamenal zhodnocení každé vaší tisícikoruny na jeden a půl násobek. Při 30 tiketech námi doporučených tzn. 15.000,- čistého. Takovéhoto výdělku s námi můžete dosáhnout během 2 měsíců, když budete disciplinovaní a bude dávat jen to co opravdu doporučíme.


Jak už jsme psali doporučujeme sázet tiket minimálně za 1.000,- aby zhodnocení mělo nějaký užitek a během 14 dnů jste se dostali na výdělek kolem 3.500 - 5.000 Kč čistého. To si myslíme je velmi pěkné číslo a to se s odhady držíme poměrně nízko, abychom vám neslibovali nemožné. IDEÁLNÍ SÁZKA JE 2000,- ZA KAŽDÝ TIKET , ale chápeme že ne každý si to může dovolit hned na začátku!

OK

ZARUČUJEME FÉROVOST, VÁŽÍME SI VAŠÍ DŮVĚRY a TO CO PREZENTUJEME bereme závazně!

Sledujte tedy ROI index každý den na titulní stránce a lehce si spočítáte kolik by vám vyneslo vaše členství na TipAreně pokud by jste s námi sázeli. ROI Index je zárukou zhodnocení díky našim tipům a radám, které od nás dostáváte. Rozhodně s ním nemanipulujeme a nezkreslujeme ho, jako se to děje na jiných portálech. Jakmile se stanete členy není nic jednoduššího než si ověřit, že to prostě funguje. 


>> Chci se registrovat




ROI (Return on Investment)

ROI (někdy též ROR – Rate of Return) označuje návratnost investic např. do reklamních kampaní. Uvádí se v procentech. Návratnost (rentabilita) je v oblasti tržní ekonomiky běžnou a sledovanou veličinou.

Výpočet:

ROI [%] = výnosy / investice * 100


Pokud je ROI = 100 %, výnosy plně pokryly investice.
Pokud je ROI > 100 %, projekt generuje zisk.
Pokud je ROI < 100 %, je projekt ve ztrátě.


Příklady


Příklad č. 1

Prodáváme přes internet letenky. Z každé letenky máme provizi 300 Kč, během reklamní kampaně jsme jich prodali 80. Investice do kampaně (internet, tisk, rozhlas) činila 50 000 Kč.

ROI = (80 * 300) / 50 000 * 100 = 48 %

Vzhledem k tomu, že ROI je menší než 100 %, výnosy z prodeje letenek nepokryly investice a jsme ve ztrátě.


Příklad č. 2

Po neúspěchu s letenkami jsme se rozhodli prodávat knihy. Díky PPC kampani v hodnotě 20 000 Kč jsme prodali 1 200 knížek, z každé máme 30 Kč.

ROI = (1 200 * 30) / 20 000 * 100 = 180 %

Návratnost je 180 %, takže se nám kampaň vyplatila a přinesla zisk.